Snart helg igen......


God morgon......
Nu är det torsdag och en svinkall, blåsig sådan är det visst.....

Det var jobbigt att somna igår. Jag har börjat få panikkänslor när jag lägger mig..... I går höll jag på att stiga upp igen. Kändes som om jag inte fick luft..... Som att andas genom bara en liten springa i halsen. Förstår inte varför det börjat igen. När min panikångest var som värst så var det just då jag skulle sova den kom och jag somnade alltid i soffan framför TV:n...... Än så länge håller jag ångesten borta men jag känner hur den kryper sig på...... Det tycker jag inte om.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ger dig en kram, du verka behöva en....Ha en bra dag.

Postat av: Dress Like a Princess

Vilken fin blogg du har

2008-11-06 @ 07:40:12
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det låter inte bra min vän, vill du ha en kram...

KRAM

2008-11-06 @ 08:11:15
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anna

Det låter INTE bra? Skickar en kram gumman...

2008-11-06 @ 08:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback