Time to wake up.....


Oj..... Jag satt och somnade i soffan i går vid niotiden =) Sen tror jag att maken försökte få in mig i sängen ett antal gånger men lyckades inte få liv i mig förrän vid tolv. Då bar det raka vägen in i sängen där jag somnade om snabbt igen. Tror jag behövde den sömnen ja =)
Idag känner jag mig trött som vanligt men normalt trött, inte som igår då jag var dödstrött.

För övrigt är jag glad att Amerikanarna tog sitt förnuft till fånga och röstade fram Barack Obama till sin president.......


Kommentarer
Postat av: Jeanette

God morgon vännen!!

Coolt med en mörkhyad president tycker jag, sen gör det inget att han verkar vara en klok kille.

Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

Svar; Syrran tackar för rösten!



God morgon!



Skönt att du mår bätte.



Ha en fin dag!



Kram

2008-11-05 @ 07:53:37
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Vilken läcker bild på dig idag då? Blir nästan sugen...

blir nästan orolig när du skriver att han ville få dig med till sängen...

Kram

2008-11-05 @ 10:13:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback