Utmärkelse...



Åh, vad glad jag blir....
Både
Ejmis och Lotta har gett mig en utmärkelse =)
Miljoners tack till er....
Självklart får ni tillbaka den =)

Nu är det min uppgift att nominera sju bloggar
som berör mig och som jag blir glad av.....

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.



Mina utmärkelser går till:

Jag tycker det är så svårt att utse sju.... Så jag frångår reglerna.
Alla ni underbara som jag kommenterar hos
och ni som kommenterar här, är värda en utmärkelse.....
Ni är guld värda........



Kommentarer
Postat av: Helena

Tack detsamma:) !

Ha en trevlig Onsdagskväll:)

Postat av: Ulla

Tack för utmärkelsen!

2008-11-26 @ 20:46:32
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Va kul....grattis till dig...

Kram

2008-11-26 @ 21:26:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback