Det var själve f*n....





Det fick räcka med promenaden till apoteket... Bara det var ett helt företag. Fy fasiken för mitt vänstra ben alltså...... Blir ju bara värre och värre. Jag måste gå på helspänn hela tiden annars viker sig benet =O. Inte sjutton orkar man gå och spänna det hela tiden så jag har gått och nigit nu ;)
När jag hade duschat tyckte jag att det kändes bättre i benet så det var ju skönt =) Men jag hade inte gått många meter förrän det kom tillbaka...... Fan, jag ser ju inte klok ut där jag vaggar fram......



Kommentarer
Postat av: Anna

Jag fick min diagnos bekräftat på papper igår :) vilket betyder att jag kan få annan hjälp än tidigare..arb.terap. hjälp m.m samt t.o.m ansöka om färdtjäns,hemtjänst..det kommer jag inte att göra men helt plötsligt öppnar sig alla möjliga dörrar!

Hoppas verkligen du får hjälp av din läkare? Du kan inte ha så där :( Kram...

2008-10-08 @ 11:46:37
Postat av: LillaNísse

Vi kanske får börja kalla dig för Ankan då?



Kram

Postat av: Lotta

Det är ju skit att du ska ha så ont, men du får försöka vila under dina lediga dagar :)

Kramis

2008-10-08 @ 14:50:48
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback