God morgon....

Nu är jag hemma från jobb och har fått iväg lilla sonen till skolan.... Typiskt att han kan gå upp ordentligt när jag inte är hemma =O. Nu är jag ledig ända till måndag =)

Klockan halv sju i morse satt jag och sjöng Sing Star =O
Jo... Det är sant =) Sånt kan hända på jobb..... Jag sjöng "Håll om mig" med Nanne Grönwall och kom på första plats =D Inte illa pinkat va? Men det var jobbigt att börja dagen sjungande ;) Fast det är ju en medryckande låt som får en att bli glad......



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt med ledig helg!

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

Postat av: Lillaviola

Någon måste ju dela din 1:a plats...i virrighet.

Ja, för om du vill kliva ner någon gång så kan jag ta din plats, en stund.

För det är ju jobbigt att vara bäst på det här...ironi

2008-10-24 @ 09:03:56
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Godmorgon själv min vän, hoppas att natten varit bra, att börja morgonen med att sjunga måste tyda på att du är på bra humör eller är lycklig, är det nåt roligt som hänt?



Kram

2008-10-24 @ 16:41:55
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback