God morgon....


Oj, vad jag är trött idag.... Blev visst lite sent inatt. Kände mig inte alls trött utan satt uppe med sönerna.
Jag hade datorn i knäet men kunde såklart inte låta bli att snegla på TV-n emellanåt och där var värsta äckliga skräckfilmen =O Nån jäkla odödlig rottweiler som tog död på folk...... Fick ju hjärtat i halsgropen =O Jag avskyr sådant men kan ändå inte låta bli att titta =) hehe.... Dum som man är.

Idag är det jättefint väder..... Får väl se om jag kan utnyttja det med en promenad eller om det slutar med att jag bara sitter inne som vanligt =/. Men först ska jag njuta av en lugn  förmiddag, för maken jobbar och sönerna sover..... Så det är bara jag, mitt kaffe och datorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback