Hello everybody....



Nu är jag hemma igen =) Där satt jag och kollegan och väntade halv nio...... Väntade och väntade... Vi hade fått fel tid =O Var visst klockan nio..... Halvintressant var det men jag kunde lika bra fått papprena och klarat det lika bra med dem. Vi smet...jag och kollegan ;) Vill ju vara lite ledig innan det är dags att jobba =)


Jag har inte speciellt ont i benen idag men kan ändå dåligt gå på dem.... Känns som överkokt spagetti ungefär =/. Skulle faktiskt ringa vårdcentralen nu men har glömt sätta telefonen på laddning.... Ja, vi har bara en. Vill ju inte riskera att samtalet avbryts. Får se om jag ringer innan jag kilar till jobb........

Nu är det bestämt dags för kaffe ;) hehehe......



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det räcker ju att du laddar den 15 min, så klarar den sig ju på det en stund.

Skall jag leta upp telefonnumret åt dej? ;)

Postat av: Satu

Nämen! Har du ringt? Tar det emot? Då funkar du som jag.



Men jag kan peppa...så du ringer..det är ju viktigt du får komma till en husläkare..om benen och om din nacke & din huvudvärk.



Du måste BE om hjälp & inte låta läkaren inte göra ngt åt det. Det behövs ordentlig utredning!!!

2008-10-15 @ 16:08:13
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback