Hem kom man...



Slutade lite tidigare än tänkt =) Så jag ställde mig själv att fixa maten... maken jobbar som vanligt över och egentligen borde jag kanske laga maten idag eftersom han faktiskt fyller år ;) Det är inget betungande precis........ Ris, minivårrullar och kycklingpinnar =) Jag har köpt mango chutney som jag tänkte prova att ha till. Har aldrig smakat det.....

Sen får man väl fräsa på med läxan.... Fysik är det som gäller idag =) Man lär sig massa nytt när man har barn... Fast det är ju en repetition från förra året när stora grabben gick i nian......

Nä, nu kokar riset =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Jaha du, det blev du som fick laga mat, mannens födelsedag, va kul, men visst hade du namnsdag också?



Kram

Postat av: S & C

Frestar du med mat nu igen??lol

tack sötis för dina ord,du är så GO!! Pussssss



Hihi,och här sitter jag och ojar mej för imorrn.. :S





Fysik ja... hihi..det var man ingen höjdare på direkt..urk.. stackrs ungar som måste läsa det..



puss



2008-10-07 @ 18:23:38
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: soffie

mmm det där lät ju så himla gott.

Minivårrullar gör du dem själv?

hoppas fysiken går bra för ditt barn!

2008-10-07 @ 19:33:37
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback