Home sweet home...


Nej.... Denna kropp är inte gjord för shopping....... Fy bubblan vad jag blir trött. Inte hjälper det till att jag glömmer äta. Hade en massa i morse och kom på vid tolvtiden att jag kanske skulle äta lite. Tog en nutrilettbar..... Sen kom jag på igen vid femtiden att oj, vad jag var svimfärdig.... Tur jag hade en halv nutrilett i väskan =) Så nu sitter jag här med lite pannbiff och potatisgratäng.....
Annars har dagen varit fin... Dottern var med hela tiden så det blev en riktig dotter/mor-dag =) Hon hade ju tur för det gjorde ju att hon kunde låna lite pengar av mamsen för att handla lite..... Fikade gjorde vi med.  Värsta största jumbokopp med kaffe drack jag.......
Hittade jättesnygga stövlar... Visar sen. Mössa, kjol och benvärmare blev det med =) Så en del fick jag med mig hem......

Nu ska jag äta färdigt innan jag dör ;)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Hade en massa i morse, vad betyder det?

Du måste ha varit upptagen med nåt viktigt när du inte ens kommer ihåg att äta, skärp dig lilla vän..

Håller med om att en mor/dotter-dag måste ha varit bra, lite kvalitetstid med varandra...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback