Jag é vaken....



Klockan sex i morse satte jag mig upp på sängkanten och började fumla efter mina byxor..... Då hör jag en röst bakom mig som säger "det är inte du som ska upp"....... Hehehe... Snacka om att jag är van vid att när klockan ringer, ja då är det jag som ska upp =) Idag var det ju maken som skulle upp och jobba.....
Sen velade jag en stund om jag skulle stanna uppe eller inte. Jag gick och la mig igen och kors i taket.... Jag somnade om ;)
Men nu är jag som sagt vaken..... Groggy men vaken ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha det var väl skönt att höra dom orden.

Du har lite glitter att hämta hos mig =)

Kram

Postat av: Camilliondollar Baby

Det måste ha varit skönt, att få en "extra" sovmorgon.



Ha en fin dag!



Kram

2008-10-11 @ 13:09:23
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Då måste det ju ha varit extraskönt att få somna om, lite skadeglädje kanske att den andra måste kliva upp och jobba och du får ligga kvar och mysa...



Kram

2008-10-11 @ 17:06:03
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback