Jaha....



Nu funkar det minsann...... Grrr, vad irriterande det är ;)
Här har tvättats hela morgonen..... Och just nyss var vår "hjälpare" här för att diskutera våra skulder och ev. skuldsanering. Så jag känner mig ledsen nu...... Det värsta av allt och det som gör mig så ledsen är att jag har noll koll..... Känns så jäkla dumt att sitta här och försöka svara på frågor när jag inte har svar. Jag har alltså ingen som helst koll på vad jag har för skulder........ Jag måste ta mig i kragen och ta itu med det. Ringa runt till inkassobolag för att få ut uppgifter.
Nu måste jag duscha och sen hämta tvätten..... Sen är det jobbmöte och jobb som gäller.



Kommentarer
Postat av: Daniel

Usg vet känslan att ta itu med sådana saker som man måste, men inte vill.

Postat av: ejmis

Skulder är inte roliga men det ser i alla fall ut som om det håller på att lösa sig för er. Kram!

2008-10-01 @ 11:38:14
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: lena

Pengar är roten till allt,som det står i Bibeln.

Håller med till 100%

Finns inget som kan ta kål på en,än det.

Hoppas på snar lösning, kram lena.

2008-10-01 @ 12:16:38
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Usch vilken jobbig situation, det är lätt att hamna där men så svårt att ta sig ur, men har du bestämt dig för det då kommer du att lyckas.



Kram

2008-10-01 @ 12:22:25
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anna

Vet hur du känner dig..svarta fåret lixom..tror man dömmer sig själv mer än vad andra gör?

Du har kommit långt..snart är det över..då lättar det lite på trycket ;) Kram...(det blir kanon ska du se)

2008-10-01 @ 12:27:30
Postat av: Elisabeth

Titta bakåt... du ser att du har fixat det hittills! Titta framåt... då vet du att du kommer att fixa det framöver också!

DET är något som jag är övertygad om när det gäller dig... etthundra procent säker... du ÄR en av de starkaste människor jag mött, och ror iland vilken skuta som helst... än om du nu kanske inte tror det just nu!



Jag har sagt det förut... och jag kan säga det om och om igen... jag beundrar dig! Mycket!!



Varmaste kramen!



Ps. Recept på kalops? Kunde man få det, eller?

2008-10-02 @ 21:52:52
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback