Jahapp....



Vart ute en sväng på byn nu =) Jag är så glad för jag fick tag i två svarta baslinnen..... Jag använder alltid svarta linnen under kläderna för att hålla in ;) Har blivit en vanesak och nu kan jag inte vara utan.... Anledningen till att de ska vara svarta är att jag hemma bara har linne utan BH och det ser helt enkelt bäst ut med svart... Inget som syns genom =). Nu fick jag i alla fall tag i två så nu klarar jag mig ett tag till.... Köpte också ett par tjockare strumpbyxor så jag kan ha kjol.......
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite =) Rakning och hårfärgning står på schemat och kanske jag tar ett fotbad med.......
Vad gör ni idag???




Kommentarer
Postat av: ejmis

Nu har jag varit på min promenad och så har jag grejat lite ute på gården.

Postat av: LillaNisse

Rakning?



Kram

2008-10-04 @ 16:10:26
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Lotta

Idag har varit en lugn dag och det blir en lika lugn kväll här.

Fyyy det är så obekvämt att ha på sig slangbella (BH), så fort jag varit iväg någonstans och "tvingats" ha den på mig så slänger jag av mig den bland det första jag gör när jag kommer hem ;-)

Ha en mysig kväll

2008-10-04 @ 19:47:43
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback