Knepigt....



Hu, vad jag tycker min kropp är konstig...... Det är därför jag ofta drar mig för att gå till läkaren. Var ju ute och gick en ganska lång promenad och jag har ont i benet men ändå tycker jag inte att det är tillräckligt om jag jämför med igår. Skitjobbigt när det håller på så..... Fram och tillbaka liksom. Idag skär det istället som en kniv längst upp på låret =O Skitobehagligt...... Fast det känns ju i knäet med men det viker sig inte fullt så mycket som igår. Sååå jobbigt att sitta hos läkaren och inte ha tillräckligt ont.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du får försöka göra allt för att du ska ha ont när du är hos läkaren inte för att jag vill att du ska lida men för att du ska kunna förklara smärtan.

Jag vet själv när jag är hos läkaren då blir jag värsta mesen, han frågar hur det och snabbt svarar jag bra...varför säger man inte som det är??

När man är på väg därifrån så ångrar man sig genast förstås.

Stå på dej nu...jag skickar en massa lycka-till-kramar

Postat av: lena

Det är aldrig lätt att förklara sina smärtor för doktorn så att han/hon fattar,men lycka till då kram lena.

2008-10-16 @ 15:05:13
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Det är ju bara att hoppas på att det är en förstående läkare. Lycka till...



Kram

2008-10-16 @ 17:49:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback