Kofta.....


Nu har jag varit ner och vinkat av sonen vid tåget.... På vägen tillbaka hem slank jag in i klädaffären =) Hittade värsta mysiga koftan.... Den är mjuk och go och sååå himla snygg =) Sitter som en smäck gör den också..... Hinner inte fota nu, kommer kanske bild i morgon =)
Nu ska jag snart kila till jobb.....
 För övrigt är jag inte speciellt hungrig idag =O. Jag åt en nutrilettbar innan och efter halva kände jag mig proppmätt =) Så.... Det blev visst den biverkan istället och det tackar jag inte nej till ;)

Ses i kväll..... Puss ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa Persson <3

Du har blivit snyggare med lite nya saker till dig då.

Du kan läsa om mig i dag i aftonbladets hälsa tidningfniss

Postat av: LillaNisse

Hoppas att din arbetsdag blir bra då.



Kram

2008-10-21 @ 15:50:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har tråååååååååååkigt :(

2008-10-21 @ 16:49:21
Postat av: Anna

Jag älskar mysiga stora koftor, om det blir några slantar över på lönen så ska jag till Gina Tricot och köpa en..

Kram

2008-10-21 @ 18:53:04
URL: http://annalexing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback