Ledig.....


Tog mig en liten sovmorgon idag.... Är ju trots allt ledig =) Anledningen att jag inte sover längre är att jag vill umgås med dottern en stund på morgonen innan hon ska iväg till sin praktikplats =) Det gäller ju att passa på.....

Lite senare idag ska jag dra ner till Malmö..... Bara strosa omkring alldeles ensam. Jag älskar att gå själv i affärer =). Ska byta en jacka på Stadium var det tänkt också ska jag se om jag får tag i ett par stövlar till mig själv.

Men först måste jag ha kaffe..... Såklart ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Morning!

Ha nu en alldeles underbar dag i Malmö!

Jag älskar åxå att shoppa själv:)

Postat av: ejmis

Vad härligt det låter =)

2008-10-28 @ 08:14:02
Postat av: LillaNisse

Hope you have a nice day in Malmoe...



Hugs..

2008-10-28 @ 09:52:12
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback