Lika samma....



Stora grabben satt precis här bredvid mig..... Han frågade om det verkligen var så kul att bara sitta och läsa bloggar ;) Jag förklarade att de flesta har jag "känt" i över ett år och att jag på ett sätt känner er..... Ni är mina kompisar =) Så förklarade jag för honom hur svårt jag tycker det är att prata och att det är så mycket lättare att skriva....
 Då sa han : "Precis som jag".......... Han bara tittade på mig. Det var som om det gick upp en talgdank..... Oj, fler än han är sådan =O Konstigt egentligen att han aldrig fattat att jag är sådan för jag har ju pratat om det förr.

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det var väl bra att du kom på det.

Jag tycker också att det är lättare att skriva än att prata, man har lite mer tid på sig och fundera ut vad man ska skriva.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback