Måste få berätta...



Jag satt här just och läste om blottare..... Kom då att tänka på en incident när dottern var i tvåårs åldern...... Vi var på väg till en lekplats där vi bodde på den tiden. Ett höghusområde i Malmö. I alla fall så kommer vi då gående där när jag ser en man stå bakom buskarna..... Han tittar neråt så jag tror att han har en hund. Jag säger till dottern " Ska vi titta på vovven"? Varpå jag när jag kommer närmare upptäcker att mannen alls inte har en hund utan står med "slanen" i högsta hugg =O Tur att dottern inte såg över buskarna...... Snacka om att jag vände på klacken snabbt som attan =)

Jag har nog alltid varit lite trög...... Når jag var tolv såg jag en blottare för första gången. Jag kom cyklande och var nästan framme vid min gata. Det står en bil parkerad vid vägkanten med öppen dörr. Jag cyklar förbi och upptäcker att mannen i förarsätet gör något =O Jodå.... Han satt och drog i snabeln..... Fast jag fattade ju inte förrän jag kommit förbi ;)

Som sagt...... Ganska trögfattad ;) hehe



Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är väl för att man tillhör det manliga könet som man aldrig råkat ut för det.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback