Men åh....






Fredagar är egentligen skittrista..... Nästan inga uppdateringar i blogglandia ju. Ja, jag är skitkass på att kommentera i bloggar på kvällarna men jag läser runt i alla fall =) Är ju så rastlös att jag måste surfa samtidigt som jag kikar på TV......

Inget kul Idol heller ikväll tycker jag...... Känns mest dött =( Visst flera är bra på att sjunga men de flesta ser ju ut som döda sillar....... Jag kan ärligt inte säga vem jag håller på. Jag gillar Johan för hans energi och uttryck =) Kanske inte så tonsäkert och ingen vidare engelska...... Men en kille med go i....


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Sorry, för dåligt uppdaterande men jag hade väl giltiga skäl hoppas jag...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback