Misstag...



Hmmm...... Har ikväll gjort misstaget att installera ett nytt spel på datorn. Så nu är lilla sonen än en gång min rival om datortiden ;) Fast det kanske bara är bra..... Jag behöver komma ifrån lite =)
Har legat ett par timmar i soffan nu och tittat på TV och löst korsord.... Reste mig nu för att gå ut och röka..... Så läskigt det kändes i benen... Som om de var tunga av bly och fulla av tuggummi =O Kan inte beskriva det bättre än så =/ Knepigt. Har förbannat ont i huvudet också..... Har spänt käkarna alldeles för mycket idag... Tungan är på väg att få kramp.... Vet ni hur obehagligt det är att få kramp i tungan??? Huga.....
Nä, nu väntar nog sängen på mig..... Sitter uppe sist som vanligt ;) Nu när inte dottern är hemma..... Annars brukar hon vara sist.

God natt sötnosar =)


Kommentarer
Postat av: LillaNisse

God natt själv min vän, är precis på väg till sängen själv nu, dröm sött.



Kram

Postat av: Ann

God morgon!

2008-10-10 @ 05:56:47
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Morning honey!!

Fredagen e här!!

Jabbadabbadooooooooooo

2008-10-10 @ 06:05:54
URL: http://mamsen71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback