Morgontankar.....





Jag har gått i tron att största sonen får frukost i skolan....... Han klarar nämligen inte av att äta så tidigt. Härom dagen fick jag reda på att så är det inte..... Eller rättare sagt, han får frukost i skolan men de serverar bara knäckebröd och han avskyr allt som är hårt att tugga. Detta har han inte berättat för mig. Så nu har jag börjat skicka med honom smörgåspaket som han kan käka på frukostrasten =) Han var verkligen superlycklig i går när jag skickade med honom det för första gången...... Skönt att veta att han får den näringen =)

Något är konstigt med min kropp idag.... Fast det började redan igår. Det känns som att ett spännband sitter runt min kropp precis ovanför rumpan och under magen...... Och att detta trycker på nån nerv till benen.....
Kunde bannemej knappt gå igår och det gör ont idag med...... På framsidan av låren.
Det känns nästan som en slags mensvärk eller som värkar när man ska föda =O Fast bara en molande värk i ryggen och magen.... Nej, jag ska inte ha mens nu....... Skitjobbigt är det framförallt i benen........

Kommentarer
Postat av: soffie

Å hoppas han nu äter å mår bra,

knäckebröd det va allt en frukost under all kritik.

Du kan det va ischias du har så kändes det på mej fast jag va gravid då.

ha en bra dag å hoppas värken går bort

Postat av: LillaNisse

Vilken tur att han blev glad över sitt matpaket.

Kan det vara någon typ av träningsvärk du fått?

Du kanske har lyft något tungt, eller arbetat i en konstig ställning.

Krya på dig.



Kram

2008-10-07 @ 09:13:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: lena

Vilken tur att du kom på att skicka med lite näring som han gillar,Vet att det där gör skit ont,kan säga att det låter som en nerv.

Ha det gott, kram lena.

2008-10-07 @ 09:40:52
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Ann

Hade du bott närmare hade du fått våfflor:))

Ja det är nog så.Är säkert jag som extra kollig just nu i och med skolflytten!

2008-10-07 @ 09:53:17
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback