Nääää.....





Alltså, ibland är det inget kul alls att bara slappa......
Just nu tycker jag det är skittrist och skulle vilja göra något. Men vad sjutton finns att göra? Jo, städa =O....... Hur trist är inte det då???
Bara sitta här dag ut och dag in...... Blähä vilket liv ;). Tror att jag snart ska ta en tur på byn..... Köpa hårfärg för jag såg i morse att nu börjar de små grå kika fram igen. Är visst något järnvägsjippo också.... Fast jag brukar inte vara så road av sådana jippon.... Jaja, något måste jag hitta på =)



Update : Ja visst ja...... Ska tvätta klockan tolv =O Hade jag förträngt ;) hehe



Kommentarer
Postat av: ejmis

Synd att vi bor så långt ifrån varandra, jag hade gärna haft lite sällskap på min promenad idag.

Postat av: Görel

Kan du inte ha en ego dag, ta ett bad (om du har badkar förstås, he he) ha fotvård, lägga ansiktsmask, lyssna på favvomusiken dricka lite vin...

2008-10-04 @ 12:46:43
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Anna

Morsning..ha det gött..sovit till 11.30 - precis va jag behövde :)

2008-10-04 @ 13:39:45
Postat av: LillaNisse

Vad spelar det för roll om man har lite grått hår, är du rädd för att det skall synas.

Du skulle se hur gråhårig jag är då, men det ör klart jag är ju en gubbe...



Kram

2008-10-04 @ 15:59:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

Okey, då förstår jag, håller med om att förändringar kan vara bra, även om man ibland är rädd för förändringar, i alla fall när det gäller arbetet.



Kram

2008-10-04 @ 16:19:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback