Nu é kvällen här....



Nu är allt avklarat för idag..... Snart dags att sätta sig i soffan med kaffet =). Jag har precis ätit en paj med lax och spenat.... Den var jättegod.
Sonen blev snygg i håret idag... Såg så stolt ut =)
Jag ska börja handla kläder på herravdelningen.... Jag hittade absolut ingen bra tröja att ta på mig idag då jag känner mig svullen så jag provade stora sonens nya tröja....
Åh, vad skön den är.... Och så stor att jag känner mig liten =O Det ska mycket till för att jag med mina 178 cm. ska känna mig liten ;) Det är jättebra att ha stora söner med snygga kläder =) Ja, det är ju jag som köper deras kläder.....hehe

Exakt en sådan här tröja är det =)

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Är du så lång?



Kram

Postat av: Lotta

Måste testa den pajen nån gång, när inte gubben är här så är det inte speciellt roligt att stå och laga mat till sig själv bara. Tröjan va jättesnygg vill också ha ;-)

2008-10-06 @ 22:36:12
URL: http://lottsfi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback