Proppmätt...


HAHAHA... Denna bilden kom upp när jag googlade kebabrulle =)

Oj, vad gott det var med kebabrulle.... Men blev jättemätt =). Det är väl konstigt att man tvunget ska äta upp trots att man är mätt...... Nu har jag faktiskt tänt lite ljus här hemma men jag blir så nervös av lillkisen som ska vara överallt =O Hon var nyss uppe vid en bunke blockljus och snusade..... Hur i hundan klarade jag det förra året??? Hade ju minst 50 ljus tända varje kväll..... Jaja.
Nu sitter jag i soffan med mitt eftermatenkaffe =) Lugnt är här för stora sonen spelar dator, lillkillen stack till en kompis och maken är i dotterns rum och målar lådor. Bara jag här =) Fast kanske inte just nu.... Stolliga stora sonen kom just in här och han ligger och krälar på golvet som en stolle ;) hehehe... Han är allt bra go. Puh... Nu gick han igen ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hahahaha, vilken Kebabrulle! ;)

Postat av: LillaNisse

Förstod att du inte kunde motstå kaffet.



Kram

2008-10-20 @ 20:26:15
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Helena

Jajamen, jag fattar;)

Gud vilken söt bild på kebabkissen..haha

2008-10-20 @ 20:33:01
URL: http://helu76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback