Sussa......



Kanske borde jag gå och lägga mig...... Med tanke på att jag ska upp och jobba i morgon. Just nu är det väl det sista jag känner för. Men sånt är livet ;)
Känner mig mest ledsen och förvirrad...... Men skit samma..... Ny dag i morgon, kanske känns det bättre då =)
Nu är det i alla fall lugnt här hemma så något har man väl att glädjas åt...... Man får ta vara på vad man får helt enkelt =)

God natt på er....... Sov gott =)




Förresten vill jag förtydliga mig lite......
Jag älskar mina grabbar över allt
men det tar på mina krafter och jag måste få dela det med någon annan.......




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Det är nog ingen som tvivlar på att du älskar dina barn, det ska du inte tro..

Hoppas att du får en bra natt och får sova gott.



Kram

Postat av: Elisabeth

Skitmammor är vi allihopa... jag med! För så är det! Många är de gånger jag har känt mig som världens sämsta mamma... bara för att jag, precis som du, inte har haft vare sig styrka eller ork att vara den "perfekta mamman". Man känns bara vilja kräkas både över sig själv och barn...!

Men kanske är det just då... där i den stunden... som vi visar oss vara "den perfekta mamman".... sådär som faktiskt en riktig mamma ska vara. För det är då när det känns som allra jobbigast... som vi känner att visst orkar vi, självklart så finns det ju hur mycket styrka som helst för våra barn, och visst försöker vi så länge vi lever.

Det är bara det att vi behöver få pysa ut lite av o-orket emellanåt! Å det har ingenting... absolut ingenting att göra med att vi älskar våra barn. För det gör vi ju... förbehållslöst!



Å jag vet... och många med mig... att DU är en helt underbart fantastisk mamma! Du skulle ta dem igenom vilken storm som helst... du skulle kriga för dem i vilken strid som helst... och du kommer att älska dem livet ut!



Å som jag har sagt förut... du ÄR en av de starkaste människor jag mött.. och du är den starkaste klippa för dina barn!



Låt det pysa du...



Varm varm kram..

2008-10-05 @ 20:40:54
URL: http://himlastigen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback