Allting...



Javisst ...... Allt som kan jävlas ska givetvis göra det med mig. Har bara klyddat och kladdat med datorn hela förmiddagen och sen blev det fel i tvättstugan så tvätten är inte torr =O. Ska alldeles snart hänga den så det lär bli fullt.... Så klart skulle jag tvätta alla vintergrejer idag också. Mössor, vantar och halsdukar....... Jaja... Det blir säkert bra i slutändan.
Nu får datorn vara som den är...... Orkar inte kladda mer. Nu har jag i alla fall fått över alla fonts från den stationära så att bloggen ser normal ut =) Det som stör mig nu är att datorn är otroligt seg att starta upp men det får jag stå ut med.
Nu måste jag gå och hänga lite tvätt och sen duscha....
Snart dags att jobba ju =)



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Ha en fin dag på jobbet gumman, och hoppas att inte fler saker jäklas med dig i dag!

Postat av: majsan67

har du också fått besök av "det där något" som har som enda uppgift att jävlas å det grövsta hela tiden??



Ibland förstår jag bara inte varför allt ska tråka på samma gång.



Hoppas du kom iväg till jobbet ;)

2008-09-10 @ 12:37:23
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas dagen på jobbet blir bättre då ;-)

2008-09-10 @ 14:12:13
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: majsan67

men du... alltså har du brännmärken från datorn??? Tror du man kan få ut det på försäkringen då? Jag menar liksom vanprydande ärr brukar ju ge en slant, och är man då kvinna så är det ju otroligt viktigt att man har fina släta ben när man vill gå i kortkort, som man måste göra lite då o då, om man nu har en rumpa som inte lyfter upp bakdelen på kjolen....



guuuud va jag tjatar, och herreminje vad mycke konstiga ideér som ploppar upp i huvet när jag skriver nu för tiden.... hmmmm

2008-09-10 @ 14:25:40
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback