Äntligen....



.....ensam hemma =)
Dessa morgnar tar kål på mig..... Stress och tjat är vardagsmat nu ;)
Nope..... Det går inte att fixa laptopen så om en stund ska jag ringa supporten så får det väl ta sina modiga veckor innan jag får den igen =(.
Skit samma.... Tänk så mycket annat jag ska få gjort när jag inte fastnar vid den hela tiden =D. Jag stör mig jättemycket på denna datorn inte bara för att den är seg utan även på tangentbordet som inte funkar som jag vill..... Men jag kan använda den i alla fall. Det roliga är att båda grabbarna nu helt plötsligt vill sitta vid datorerna igen så igår var det de som fick samsas om denna...... Just nu är deras TV-spel inte sååå roliga =)


Kommentarer
Postat av: Jen

Guuud va jobbigt med dator som inte funkar som den ska,,, men du har rätt,, man får mycket annat gjort när man inte sitter vid the computer! hahah kram kram

Postat av: Anna

Hopplöst när dom inte funkar som man vill :(

2008-09-08 @ 09:43:02
Postat av: Jeanette

Tack, jag älskar mitt hus och min gård!

Det är gubbens släktgård som vi nu bott permanent på i snart två år. Vi lämnade storstan Uppsala och det har jag alsrig ångrat.

2008-09-08 @ 12:41:36
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: vivan

Hoppas att det inte är allvarligt!! kramiz:)

2008-09-08 @ 12:52:51
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Borthy

Tänk så här i stället så känns det bättre: Tänk vad litet ett datorproblem är jämfört med hur du hade det förra året. Tänk vad livet är bra nu! Datorn är nog snart lagad. kram

2008-09-09 @ 04:00:35
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback