Booooring....





Usch och fy vilken tråkig dag...... Slö jag känner mig. Bara sitter på ändan och äter så jag känner mig som en fetknopp och det känns som om ingen frissa i världen kommer att kunna göra mig "snygg"..... Blähä vad jag avskyr sådana här dagar. Benen vill inte heller med mig idag....Ont.

Kom att tänka på en sak..... Ofta, ofta när jag får sådana här ätdagar så säger jag till mig själv att det bara är tillfälligt och att jag snart äter normalt igen...... Men jag tycker att jag denna gången aldrig kommer in i det normala igen =O. Är så rädd att jag ska bli fet igen....... Jag äter och är hungrig efter en timme igen... Ja, hungrig...Inget sug. Det är magen det är fel på..... Det suger så in i norden och den bara måste ha mat.... Fruktansvärt obehaglig känsla.

Men... Nu ska jag fortsätta tråka på här hemma....
Fixa till mig lite innan frissan. =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hua jaa jag är en riktig godisgris jag kan banne mig inte hålla mig borta från choklad äter i stort sett varje dag och det har ju börjat visa sig på figuren, kanske dags att ta i med hårdhandskarna och lägga av med dessa dumheter.

Psst jag tror säkert du mår bättre efter frisörbesöket



Kram Lotta

Postat av: majsan67

jag ska ju inte komma med något när det gäller mat, för du vet säkert det mesta själv ;) men det första som slog mig var, VAD du äter när du blir hungrig`?



Om det är någon skillnad beroende på vad du äter, om det är mycket fibrer i, eller inte. Om du bara äter sådant som måste jobba lite mer i kroppen, så kanske det mättar lite längre..



äsch jag vet inte, är så dålig på sånt, det är väl därför min egen mage är helt käääss



kraam till dig

2008-09-12 @ 14:08:32
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Satu:

Kanske måste kolla dina värden? Kanske brist på nått?



2008-09-12 @ 22:54:53
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback