Det var det....





Så kom de iväg idag med =) Yngstingen kom upp med ett trevligt humör idag och han tackade översvallande för tjugan han fick med sig...... Stora grabben var som vanligt mycket seg men inget dåligt humör i alla fall =) Så det känns som en bra morgon......
Snart dags för mig att hoppa i duschen.... Hade tänkt mig en liten shoppingtur på byn innan jobb idag =) Några smågrejer jag vill ha. Jag har sett i en liten butik att de har massor av söta rosa köksattiraljer och det ska jag kolla in =) Sen behöver stora killen nya lurar till MP-3 spelaren......


Kommentarer
Postat av: vivan

Jaha....har han pajat dem igen...hoppas du hittar bra och billiga lurar....och lite rosa till köket...kramiz:)

Postat av: Anna

20 kr kan man bli jätteglad av :) sonen lyser upp när han får med sig pengar till skolan..

Ha en fin dag gumz..jag ska till ortopeden med min vänsterfot idag håll tummarna ;)

2008-09-29 @ 08:38:08
Postat av: LillaNisse

God morgon på dig, hoppas att du hittar det du är ute efter på din shoppingtur.



Kram

2008-09-29 @ 08:45:42
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback