En sådan dag....



Jädrans vad jag avskyr dessa morgnar...... Bara bråk och tråk.
Jag är trött på att vara skit värd...... Avskyr att vara tonårsmamma =(. Dottern har aldrig burit sig så illa åt mot mig som grabbarna gör och framförallt minstingen.... Jag är inte värd skiten under hans skor.
Varför är det så olika från barn till barn? De har ju fått samma uppfostran......
Vad är det för konstiga idéer som gör att man inte kan ha väska med till skolan???? Varför är det töntigt??? Att inga gympaskor duger för de är "fula"???? Va fan... Gympa är väl ingen modevisning..... Jag vägrar köpa 500 kronorsskor för att ha bara två gånger i veckan.......
Nä, då tar han foppatofflor =O. Är inte det töntigare?????
Känner mig bara så ledsen och misslyckad........ Oälskad???? (Jo, jag vet att det är frigörelse men det svider ändå.....)
Tack till sötisdottern som inte lät mig genomlida det på hennes tid =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Jag känner igen alltihopa... det är nog så det är, tyvärr. inget duger och som mamma ÄR man det töntigaste som någonsin gått i ett par skor.

Postat av: Gabbi

SUCK

förbannade ungar

Men jag e i alla fall hippaste morsan i stan...oavsett vad dom säger!!!!

Hahaha

2008-09-02 @ 08:43:28
URL: http://mamsen71.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja du gumman! I bland spelar et ingen roll hur man gör och vad man gör.DOm är inte nöjda iallafall!

Tobbe hade ett utbrott igår eftermiddag för att gamecuben inte ville det han ville! JAg var just då världens sämsta mamma för att jag inte vill köpa dyraste tevespelen..Han ´har tillgång till dator,gamecub och x-box här hos oss och hos pappan även guitar hero och ps2......Finns annat ärn spel anser jag...

Men så igår kväll då han skulle sova så var ajg bästa mamman igen då han fick lsa 10 minuter till....så är dom...Man är älskad jämt men dom säger det inte alltid...

2008-09-02 @ 08:59:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja jsute det! Nya sidan! Håller med dej fullständigt!

2008-09-02 @ 08:59:45
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: vindensmelodi

Huga,,,jag är snart där,,,,

2008-09-02 @ 11:05:52
URL: http://vindesmelodi.blogg.se/
Postat av: a-k

Tråkigt när dom är otacksam. Har 2 hemma en tjei på 18 och en son på 15 , visst har vi dispyter men dom har tills nu aldrig gått för långt. Viktigt att du står för din sak, konsekvent, troligen vet dom innerst inne att du har rätt men du vet ungdommen...Förhoppningsvis bättrar dom sig. Alla har inte obegränsat med pengar och man måste i tid lära sig att människors värde inte bedöms utifrån dom pjuxx man har på sig. Hoppas det blit bra snart för er skull.

2008-09-02 @ 15:12:33
Postat av: ejmis

Som tur är så går det över...STÅ UT!!!

2008-09-02 @ 15:17:22
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback