Familjen fix och trix....



Så där ja...... Sladden fungerar igen =) Vi ger oss aldrig i denna familjen..... Jag fick maken att fixa det helt enkelt. Han lödde ihop några sladdar som lossnat så nu funkar det som det ska igen......
Lycklig är jag för det för en ny adaptor till laptopen går på runt 500 kronor. Inget acceptabelt pris.

Ganska typiskt för oss detta... Som att jag fixade datorn förra veckan =) Man gör helt enkelt det man måste när man har dåligt med pengar och för det mesta ordnar vi det =)

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon Gumman! Ja beundrar er uppfinnigrikedom(nytt ord?)Ska försöka hinna iväg och skicka den idag!

Postat av: Camilliondollar Baby

Duktigt! Önskar att jag också var sådär duktig, men själv går man och köper ny...



Kram

2008-09-16 @ 07:07:28
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback