Fel.....





Ja, idag är nog allt fel som kan vara fel......... Datorskrället såklart, min mage som inte kan släppa ut luft när jag är på jobb med resultatet av en jättemage just nu ;). Och att stora sonen än en gång är borta......... Värst av allt =O.
Jag undrar om jag gör fel...... Ska man ringa polisen? Jag har aldrig gjort det men det har hänt massor av gånger att jag velat göra det när sönerna varit försvunna...... Tur att jag inte gjort det för varje gång kommer de ju till rätta. men jag blir så orolig....... Han skulle följa med en ny skolkamrat hem efter skolan idag. Jag vet inte namnet och han bor inte i vår by.... Sonens mobil har varit avstängd hela dagen och det händer inte ofta...... Fast ibland glömmer han av det. Men jag sa till honom i morse att han skulle höra av sig. Jättejobbigt att sitta här på jobb och inget veta......... Ni kanske tycker att jag är en dålig mamma som inget gör men jag vet inte vad jag ska göra...... Det har ju alltid gått bra och jag vet ju hur tankspridd och glömsk han är..... Fan.

Ska snart gå och lägga mig tänkte jag.... Om jag kan sova =/. Jag tror inte att jag orkar kika in till er idag..... Förlåt. Sätter mig nog i morgon vid stationära när jag kommer hem =)



Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Hoppas han kommer tillrätta snart!



God natt och sov gott!



Kram

Postat av: Cajsa

Inte är du en dålig mamma heller. Fy sig att tänka så. Hoppas sonen har en bra anledning till att få sin mor att må så dåligt. Försök sova lite nu.



Kram.

2008-09-05 @ 23:39:25
URL: http://newme.blogg.se/
Postat av: Görel

Usch jag förstår att du är orolig! Hoppas att han har kommit hem och att du kan få känna dig lugn!

Kram

2008-09-05 @ 23:40:55
URL: http://gorelb.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du ska veta en sak: Du är ingen dålig mamma! Kom ihåg det! Hoppas sonen är tillbaka och att han hade en bra förklaring till varför han inte ringde. Kramar!

2008-09-06 @ 07:12:49
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback