Gröt och fotbad...



Det bidde havregrynsgröt till frukost idag =). Jag provar något nytt nu..... Äta var tredje timme men bara något lite. Får se om det gör någon nytta på vikt och mående =)
Nu sitter jag äntligen i ett fotbad..... Men det blev tyvärr lite för kallt vatten =(. Orkar inte fylla på så det får vara så....

Fick hem en liten grabb här innan.... Bråk i skolan tydligen =O. Jag blir så trött...... Han är tyvärr lite hetlevrad av sig och får alltid skulden för allt som händer. Detta för att han syns och hörs.... Andra kan säga elaka saker som ingen annan hör och då får han spel. Jag tycker inte om att han slåss.... Accepterar det inte men jag har under flera år sagt till i skolan om att de måste ha koll på andra med men nä då... Lättast att skylla på den som syns. Får se vad de säger när de ringer. Dumma människor som inte kan ringa nu... De vet ju att jag är hemma på förmiddagar....... Nä, på kvällen ska de ringa så jag ska gå och fundera på det hela dagen.
Nu ligger han i soffan.... verkar lite tagen.



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas att det inte var så farligt då... att allt ordnar sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback