Här sitter jag....




Ja, sitter på jobb nu och börjar alldeles strax......
Det gick inte att fixa laptopen =(.
Just nu är jag riktigt förbaskad på mig själv för att jag aldrig har ordning på någonting....... Jag försöker ragga upp numret till supporten så att jag kan få datorn fixad.... För jag har gjort av med alla papper angående den. Det är alltså en dator som jag har genom jobb........ Hoppas bara jag får tag i numret så jag kan ringa dem idag. Tvi vale.... Jag kommer att få vara utan i flera veckor =O. Jag är gråtfärdig mest hela tiden..... Hualigen vad man blir beroende. Skit också...... Jag brukar alltid fixa saker som blir fel med datorer men denna gången gick jag bet.

Återkommer ikväll =) Då kommer jag in och hälsar på er också =)


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Fy då, vad trist... hoppas du får tag på supporten och att de kan hjälpa dig!

Ha en fin kväll!

Postat av: Lotta

Det är aldrig roligt när nåt går fel, men du får trösta dig med att du iaf har en stationär dator.

Kram Lotta

2008-09-05 @ 15:07:39
URL: http://lottsfi.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch va trist :( Lycka till & hoppas du slipper va utan för länge.......

2008-09-05 @ 18:03:39
Postat av: Ann

Men så tråkigt! Hoppas det fixar sej snabbt!

2008-09-05 @ 21:27:39
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: majsan

ååh vad jag känner igen mig. Jag blir fullständigt GAAALEN om inte datorn funkar som den ska (läs, som jag vill att den ska funka) ;)



Hoppas verkligen du får ordning på den. Men du, om du har en stationär dator, så kan du hitta drivrutiner på nätet och sen föra över via usb-minnet på laptopen. Så har jag gjort många gånger, för jag hittar ALDRIG skivorna när jag behöver dom..



kraaaam

2008-09-05 @ 21:29:21
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback