Idag med....



Jodå.... Jag blev mätt idag med =). Jag bjöd familjen på fransk hot dog medan jag själv åt något annat gott.... Jag delade en kycklingfilé i småbitar och fräste upp med lite citrusgrillkrydda. Sen öste jag bara i lite lätt vitlökscreme fraice och kokade upp... Till det hade jag matvete. Det var väldigt gott =) Så mycket mat det blir på en kycklingfilé om man gör det som en gryta....... Förresten var det första gången jag smakade matvete och det var jättegott =)



Hahaha.... Lilla sonen kom precis hem.....
Han har haft sin nya vita kofta på sig.
Jag fick visst springa ner och handla vanish ;)
 Har tvättid i morgon bitti........

Vad var det jag sa om honom och ljusa kläder ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

God kväll! Hoppas dagen varit till belåtenhet!

Matvete har jag aldrig provat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback