iväg....


Så fick jag äntligen iväg två grabbar som båda hade problem med sina hår idag ;) Utseendefixerade håller de på att bli... Hehe... Lillkillen är sååå trendig numera och så förbaskat medveten om hur han ser ut. Stackaren.... Han är den enda av syskonen som fått finnar... De andra två har varit förskonade från det, men såklart skulle den mest självmedvetna av dem få det. Han är så duktig och tvättar ansiktet varje dag och det har helt klart blivit bättre =) Men det är synd om honom...... Men med tanke på att både deras pappa och jag hade problem med finnar i tonåren är det ganska konstigt att bara ett av barnen fått det......


Kommentarer
Postat av: jayne

Usch ja.... min äldste har en del problem med detta också..men ändå inte så farligt... Men han kan slarva.. och då är jag på honom...

Jag kan inte påstå att mina söner springer ner duschen.. men allt är relativt.. det är lättare att få in dem i duschen nu... de går in själv.

ha ha ha

Postat av: Ann

Ja du nog växlar dom alltid! Men denna gång höll det nästan 9 månader! Otroligt!

Usch då finnar är ett otyg i tonåren!

2008-09-15 @ 08:47:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Näe inte i den åldern iallafall....seriöst var det också.Till och med pussar ingick till min stora fasa,Nä det är ju så...Man hänger inte med.Sedan är Vickan mer utvecklad än många 12 åringar på både gott och ont..

2008-09-15 @ 08:53:52
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: christel

Jag kan bara hålla med, det där med finnar e ett problem. Min ene påg 18 åringen har haft problem med det oxå, vi fick utskrivet Dalacin (antibiotika), inte piller utan som man stryker på 1-2ggr/dag o det funkade bra så hjälper inget annat be en läkare skriva ut till honom. Va nu rädd om dig kram från christel

2008-09-15 @ 08:58:54
URL: http://kristallens.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Visst är det härligt med fåfänga på morgonen..man kan bli tokig för mindre.

Vi har studiedag och med allt som hör till.

Tjat och gnat. Men jag hotar lite och så blir det tyst...

Kram på dig

2008-09-15 @ 14:06:56
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback