Kallt...





Fy vad jag fryser..... Fick ta på mig en fleecekofta precis. Inte är det speciellt skönt på balkongen heller.... Sådana här dagar förbannar man sitt rökbehov mer än annars =/. Mina fötter är isbitar för bövelen.... Måste nog hämta strumpor med =)
Jag är nöjd med klippningen i alla fall =) Blev jättefräckt och kanske kan jag för en gångs skull ha det lite spretigt =) Jag har blivit lite feg med håret senaste åren.... Känner mig ofta för gammal för vissa frisyrer. Konstigt egentligen, för om jag ser en kvinna som är äldre än mig i en ungdomlig frisyr tycker jag det är fräckt.... Så det är bara på mig själv det känns fel. Fast nu blev jag sugen på att färga det svart igen..... Hmm... Får se hur jag gör


Kommentarer
Postat av: Helena Wile´n

Hmm jag har frusit precis hela dagen. Vaknade av att jag frös,hade en tröja+TVÅ koftor på mig på jobbet och jag frös (!!!) och nu sitter jag i soffan och halvfryser...Hmm... Kan väl inte vara så att jag håller på bli sjuk...?

Postat av: Jeanette

Och jag med fryser, så tänderna skallrar.

Vad roligt med en tuff frisyr!!!

Jag sa just till maken att jag kanske skulle ta och snagga mig och färga håret svart...

- Nee det tycker jag inte, du är fin som du är..

Det är ju gulligt i och för sig, men när man är less är det inte det man vill höra ;)

2008-09-12 @ 17:59:49
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Satu:

håller med,konstigt att man går i raggisar och koftor redan nu.. :S



Du är säkert asläcker kan jag tänka mig,vill gärna se bild!

Vad skönt det låter med klippning och färgning(är i stort behov av det själv..och lääängtar)

2008-09-12 @ 22:54:00
URL: http://satuelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback