Matlagningsdax....



Får väl dra mig ut i köket och fixa lite med maten.... Hittade lite fläskkotletter i frysen så jag ska göra en köttgryta och ha ris till.... gott =)

Maken har tillbringat hela dagen med att måla.... En fin telefonbänk till hallen som vi fått av min bror. Väldigt svart och åttiotalig =O Den blir vit nu.... Sen en trären bokhylla som också blir vit =)

Dotter och son.... 15 respektive 19 år gamla sitter bredvid mig här i soffan och tittar på Bernard och Bianca =) Hehehe...... De verkligen älskar tecknat.

Nä.... Köket var det ju ;)


Kommentarer
Postat av: Ann

Kul då man kan göa gammalt nytt! Det älskar jag!

Postat av: Anna

Innan jag hittade det där forumet :) men blev så besviken när jag såg vem det var :( har alltid gillat honom...

2008-09-14 @ 17:41:35
Postat av: Jeanette

Men tecknat ÄR bra!!

2008-09-14 @ 19:12:51
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Mira

Så kul när man gör gammalt till nytt. Och då helst i vitt!



Gryta! Me like!

2008-09-14 @ 19:30:09
URL: http://metrobloggen.se/husfrun
Postat av: Anna

Nu har jag fått den på plats ,tog flera timmar innan jag kunde logga in ö.h.t :(

Mitt upp i allt så strulade blogg.se (what´s new ?)

2008-09-14 @ 20:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback