Men fy....



Himla tråkigt här...... Nu ska de tvunget se på fotboll där inne och det kryper i mig av ljuden som kommer från TV-n.... En kombination av kommentatorerna och publikljudet gör att jag blir stressad. Smet in här en stund =)

Pratade med sonen innan och han var helt övertygad om att han sagt till mig att han skulle sova där =O. Han uppfattar saker lite annorlunda än vi "normala" människor. Det är i sådana lägen som hans funktionshinder syns och får mig att haja till..... Ibland invaggas man i att han är som tonåringar är mest...... Men så kommer det en sådan aha-upplevelse.



Kommentarer
Postat av: Ann

Här tittas det också på fotboll men inte för min del ikväll! Passar på att ha den sega datorn istället:))

Postat av: Jeanette

Men sååå skönt att han är hemma igen!

2008-09-07 @ 19:32:19
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

jaha du, man lär sig aldrig vá? Att man har ett begåvat barn av sitt eget slag...

Och sen så tycker ena sidan att du släpper honom för lätt och den andra att du håller honom för hårt.



Eller slipper du det?



Jag önskar ibland att alla någon gång fick ett barn som min son så att de kunde få en anna vinkling av vardagen..

Kram

2008-09-08 @ 10:17:04
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback