Morning....



Jag tror inte att grabbhalvan kommit hem än..... Bad maken ringa om han gjorde det. Där går ju heller inte tåg så sent och han är lite mörkrädd..... Jag tror och hoppas att han sovit hos sin kompis. Men ni anar inte vilka tankar som hinner fara runt i huvudet. Det första jag gjorde nu på morgonen var att gå in på olika nyhetssajter =) Bara för att......

Här regnar det för fullt idag =( Skittråkigt........ Men jag ska ju egentligen inte göra någt särskilt så det är inte hela världen. Min söta lillebror och hans sambo ska komma hem till oss idag och maken har lovat honom att få se på fotboll hos oss =O Tvi vad tråkigt......

Nä.... Nu ska jag ha kaffe...... Får gå hem om två timmar =)

Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

God morgon!



Hoppas han har sovit hos en kompis.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback