Mycket bra....



Det var en oerhört bra och rolig föreläsning jag var på idag =).
Det var
Sara Lund/Claes Schmidt som höll i föreläsningen som handlade om normer och fördomar b.l.a. Och han gjorde det på ett mycket bra sätt dessutom..... Väldigt mycket stand up comedy över det hela vilket gjorde att tiden gick jättefort. Han har väldigt mycket sunda tankar och jag kände att visst har man en hel del fördomar men i det stora hela är jag nog rätt så "openminded" med hur folk är.......
Jag kan verkligen rekommendera folk att gå på en av hans föreläsningar, så om han dyker upp i er närhet så tveka inte.

Kommentarer
Postat av: ejmis

Det lät som en bra föreläsning.

Postat av: lena

Det där lät ju som en givande föreläsning.Måste lägga namnet på minne.Ha en fin fredag, kram lena.

2008-09-19 @ 13:15:01
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback