Nu är jag mätt.....



Som vanligt är det tyst i blogglandia så här på en lördag =)
Fullt liv här hemma i alla fall.... Stora sonen tog med sig kompisen hem här.... Att tre tonårskillar kan föra så mycket väsen =O. Så för en gångs skull har vi nattgäst =)

Skulle ju berätta vad jag köpte idag =). Till mig själv blev det en minikofta på HM och en jättesöt grå kortärmad stickad tröja från VeroModa....... Lite strumpor blev det med. Söta rosa grytlappar köpte jag visst med =). Till lilla sonen blev det ett par rejäla skor för bara 179 kronor..... Det tyckte jag var ett bra pris =) Han brukar annars bara vilja ha jättedyra skateskor. Han fick också en randig tunnstickad tröja..... köpte en mjuk långärmad tröja åt stora sonen också...... Dottern mötte upp i stan idag för jag hade lovat att köpa en ordentlig BH åt henne..... Hon har ingen liten byst kan man väl säga och vi har oftast köpt billiga till henne men de har definitivt inte suttit bra.... Idag fick hon en ordentlig som kostade hela 450 kronor....... Men nu har hon rätt stöd =) Bilder på inköp kommer.......

Jäklar vad de kan väsnas då =O......... Nu ska jag ha kaffe......






Kommentarer
Postat av: Camilliondollar Baby

Klokt att investera i en bra bh, så man sparar ryggen.



Väntar med spänning på bilderna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback