Rökpaus...



Oj, vad jag var effektiv idag då...... Nu har jag dammsugat och torkat golvet så jag pausar medan det torkar.
Tjo, vad det låg skräp gömt under den sängen då =O. Men jag har jobbat på i ett rasande tempo och känner inte igen mig själv ;). Ska bli så kul när det är klart...... Sen är det bara att gå på andra sonens rum =O. Inte fullt lika stökigt men jag ska möblera om där inne.
Kom på att jag ska kila ner på Erikshjälpen sen och se om de har lite fina överkast och gardiner så kan det ju kännas som om de får nya rum =)
Nä.... In och fortsätt nu......

Kommentarer
Postat av: ejmis

"Flitlampan" lyser hos dig idag hör jag ;)

Postat av: vivan

Hej och hå...vad du sliter...kul när det är klart! kramiz:)

2008-09-11 @ 10:39:10
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback