Slut i rutan....



Oj, vad jag är trött...... Nu måste jag hålla mig igång för att inte sitta här och somna. Här tittas det på TV och inte har de några planer på att lägga sig..... Ingen bra personal de har idag ;) hehe.....
Benen är sluuut....... Jag trodde i min enfald att de var bra nu för det har känts OK innan idag men nu är det svårt att gå igen. Om jag kunde begripa vad som är fel.......
Nä.... Jag får väl gå och hålla dem sällskap i soffan =)

Välkommen hem till gamla "Svedala" igen sötaste
Åsa.....




Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Tack gumman... jag är helt slut, en veckas semester tar på krafterna det också!

Vet inte hur jag skall jobba i morgon...



Ha det fint! =)

Postat av: Satu

ja kolla upp dom och testa!!



På Apoteket,kostar 280:- kr tror jag?



Puss sov så gott

2008-09-20 @ 22:04:39
URL: http://satuelisa.blogg.se/
Postat av: majsan67

men snälla gumman, ska du nånsin aldrig få veta vad som händer med dig när du blir så trött och slut i kroppen??

Det gör ont i hela mig varenda gång jag läser att du jobbar, och sliter och har dig, när du knappt orkar stå upp.



Har lust att komma o slå nån läkare på näsan så dom tar dig på allvar surar



sv: jadu, vilken obehaglig människa jag fick på halsen. Kan ju iof bero på att jag inte kan ge mig heller, annars hade han nog gett upp. Men jag anser han livsfarlig, och då måste jag få tyst på honom så de så ;) men nu får de va bra...



kraaaam

2008-09-20 @ 22:56:53
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback