Slut..



Ja, det fina vädret verkar ha tagit slut.... Det har varit så soligt och fint i det sista men idag är det verkligen jämngrått =(.
Idag är det fotodax för yngste sonen.... Försöker få upp honom i tid för att han ska hinna göra håret snyggt =O. Men det verkar inte ens som om det är någon sporre att anstränga sig..... Han ligger kvar i godan ro.
Jag avskyr verkligen detta med skolfoto..... Varenda jäkla år. Vi har de senaste åren bara beställt fotokatalogen.... Tycker det är lite trams att ha nya porträttbilder varje år...... Men nu tycker han att han ska ha alla men jag tycker inte vi har råd. Får se vad jag väljer =)



Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig ang detta med skolfoton. Var enda år ska det tas , dessutom inte speciellt billigt, nu har jag bara en att betala för men kommer ihåg när de andra två var skolbarn, nu för tiden vill grabben bara ha katalogen, som tur är, dessutom är det ganska sällan korten blir bra.

Postat av: Anna

svindyrt är det..här blir det bara katalogen ;)

Ha en fin dag gumman kraaaam

2008-09-11 @ 08:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback