Trendig????



Var inne på en blogg och såg någon slags reklam för en vintagemässa..... Oj... Man är visst himla trendig om man köper second hand =O. Men då måste jag säga att det stör mig något enormt.
Jag har alltid handlat mycket second hand.... Både för att det är billigt och att jag kan hitta min egen stil. Men nu är det ju så förbenat trendigt att det inte längre är billigt att handla second hand. Nej visst... Vintage heter det ju ;). Nej..... Låt oss ha second hand ifred från trender......... Det är till för att kunna handla billigt =)

Kommentarer
Postat av: Anneli

hej vännen



Liten fråga. Har du glömt min systers blogg.



Kram din vän smoggen

Postat av: Ann

Ja det är svinkallt! Har en fleecefilt jag drar med mej då jag går ut där..

2008-09-16 @ 07:27:43
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: jayne

Håller med dej här.. jag älaksr second hand.. både kläder och möbler. Himla kul att hitta just det till ett bra pris... loppisar är också kul. Så... ner med priserna igen.

Ja.. sonens skola.. vi har haft kontakt med skolans bitr rektor. Det är en skola med över 1 000 elever så... elevvårdskonf har jag efterlyst. Jag skulle vilja träffa ALLA lärare och vara säker på att ALLA fått samma info.

Men vi har haft möte emd bitr rektor, mentorn, specialped och assistent. Sen en gång var engelsk och svensklärare med, för då hade jag krävt det.

Däremot har bitr rektron haft möte med alla...flera ggr.

Ja... säger då det... Ha en bra dag..ledig idag??

2008-09-16 @ 07:53:08
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja, jag kan tycka det är ok ett träffa bitr rektor...helt ok MEN om det blir som det blivit nu så skulle rektor trätt in...mycket tidigare. Han har yttersta ansvaret och botde tagit det. För alla parter.

Enl bitr rektor så har han haft en dle möte emd lärare, men ja... de gör som de vill... och inte som de ska. SÅ kan ju inte en rektor tillåta att det ska vara...menar jag. På vilken arbetsplats kan man gång efter gång få göra som man själv vill??

2008-09-16 @ 08:02:22
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback