Vad trevligt....





Det ska bli riktigt kul att åka till Malmö idag... Vädret är strålande och det finns lite extrapengar i börsen =) Jag har inte varit ner och shoppat i Malmö sen vi hade vår lilla bloggträff i Maj..... Orkar visserligen inte ranta runt hela stan men Triangelns köpcenter ska få sig ett besök. Ska titta på tröjor till sönerna och själv är jag ute efter en jacka =). Om nu min kära son orkar gå omkring i affärer vill säga. Det brukar ju vara kul att titta till sig själv men att lilla mamma också vill ta sig tid är kanske svårare att orka med ;) Vi får se........


Kommentarer
Postat av: lLenal

Det låter ju som en trevlig dag,förstår vad du menar när det gäller sonen,samma problem här.Brukar bli lite dispyter oss imellan hehe:)Ha det så kul,fynda nu duktigt, kram lena.

Postat av: Jeanette

Han är 14. Just nu skakar jag mest och tänker på vad som skulle ha kunna hänt... Hjälmen räddade nog hans liv.

Ha en bra dag i Malmö!

Kram

2008-09-27 @ 09:32:59
URL: http://overhogdal.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt när det finns pengar kvar i börsen ;)

Ha en trevlig dag :) Kraam!

2008-09-27 @ 09:33:47
Postat av: Ann

KUL för dej gumman! Hoppas ni hittar något fint!

2008-09-27 @ 09:39:19
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback