Antikt...

Har ett par gamla jeansshorts liggande som jag inte vill kasta. Men de går definitivt inte att använda bland folk. Eller jo, om jag hade varit 15 år eller så. Ursprungligen är det ett par vanliga jeans inköpta för över 20 år sedan. Sen blev de ett par shorts någon gång för ett tiotal år sedan...... Sedan påfyllt med lappar. Visst är de lite fina? Om inte annat så är det ju hiskeligt modernt med trasiga jeans nu ju...... Men nä, ni lär inte se denna tanten ute med dem ;)

Bilderna är kanske klickbara.......

 

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Snacka om utslitna och lappade, men de verkar lite för stora för dig....

kram

Postat av: Maria

Ja, jag håller med lillanisse om att byxorna verkar alldeles för stora för dig :-)



Dem är helt klart personliga och det finns inte ett par till :-)



Söta ballerinaskor du hade på dig nedan...



Hoppas du har en skön Valborg !

Kramen

2009-04-30 @ 19:55:28
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Helena

Jag gillar dem!!!

Spara och ANVÄND! Du kan Absoluuut använda dem !

2009-04-30 @ 21:29:40
URL: http://helu76.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det kan vara svårt att slita sig från sina favoritplagg.

2009-05-02 @ 00:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback