Egentligen en bra dag....


Ja, som rubriken säger så är det egentligen en ganska bra dag för mig idag..... Vaknade idag och även om jag ju var supertrött så har magen krymt ner på mig och jag känner mig rent av smal.... Antagligen för att de där indianerna äntligen fick tummarna loss att smyga i vassen ;) hehe....

Och alla som läser min blogg vet ju att jag ääälskar att känna mig smal =) Så ja, efter duschen var det riktigt kul att sätta på mig byxorna och kika i spegeln..... Förresten har jag gått ner i vikt också.... I´m pretty happy.

Jaja... jag vet att utseende inte är det viktigaste men det gör mycket för välbefinnandet att man kan röra sig utan att kläderna spänner och stramar.... Eller hur? Och det känns bra att dofta lite gott av mitt nya bodybutter =) Lite fruktsallad så där....hahaha.

Näää, kaffet väntar på mig ju ;)



Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Visst är det härligt om man gått ner i vikt!

(Inte för att du behöver det då...)

Postat av: Carolina

besök gärna min blogg, du kanske hittar något trevligt =) tyck till <3

2009-04-01 @ 17:57:20
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback