Fredag...

Idag ska denna damen jobba efter lååång ledighet. Känns både bra och mindre bra av olika orsaker. Morgonen har spenderats med att få upp och iväg grabbarna bus, vilket gick bra idag. Sen har jag suttit och fört över pengar till mitt sparkonto och betalt några pengar till en skolresa. Aldrig kul när pengarna slinker iväg så där. Pratat i telefon med en god vän har jag hunnit också......
Nu har jag en del att göra innan jobb så det kanske är bäst att jag sätter fräs på mig själv..... Duschen nästa ;)


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon!Allt bra?Blir lite orolig då du inte skriver!

Postat av: LillaNisse

Oj, va många inlägg jag har missat, sorry...

Kram

2009-04-20 @ 12:04:16
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback