Fullt upp...


Det har varit en hel del att göra för mig ikväll..... Häcken full ;)
Jag har packat och fixat här hemma..... Städat till katterna och duschat. Tidigt i morgon bitti far jag nämligen iväg på en veckas semester så då måste allt vara fixat =) Jag antar att trots att jag ska upp jättetidigt i morgon så kommer jag att titta in och kolla läget här i bloggen.... Har ju svårt att hålla mig härifrån =)

Förresten.... Det blev en sandwich innan. Glass alltså ;) Hehe... En ny sort med krossad choklad i... Jättegod =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du får en underbaar vecka ;-)



En liten frågan bara, vad gör du med katterna under tiden?

Jag har ju tre stycken, och känner mig såå låst på det

sättet att jag inte kan åka iväg en helg eller vecka p g a katterna......



KRAAAM

Postat av: ejmis

Trevlig resa och välkommen till Norrland =)

2009-04-05 @ 13:03:36
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna

Den där glassen måste jag testa..åt Nogger mint häromdan - den va sååååå god!!!

Trevlig resa och ha det så gött gumman...krams krams..du ska inte till Blåkulla va? ;)

2009-04-08 @ 08:52:25
URL: http://aplacetocallhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback